torsdag 3. juni 2010

min trofaste følgesvenn


En dag jeg kom på tur med Ozzy'en, var det en som stoppet meg og spurte "hva i alle dager skal du med en så stor hund - eller hund i det hele tatt"


Var ikke vanskelig å svare den uvitende....

Fortell meg du hvem du ellers kan få dette av:

-fullstendig betingelsesløs hengivenhet

-en som er like begeistret når du kommer, enten du er borte fem minutter eller 8 timer

-en du kan fortelle absulutt hva du vil til - uten å være redd for at det blir fortalt videre

-en som ser/hører/føler når du er lei deg, uten å måtte si det først...for å få litt trøst og kos

-en som vil gå tur med deg - hvor som helst og når som helst...du bestemmer - kort eller lang

Og her kunne jeg fortsatt og fortsatt...men damen var taus for lengst - mon tro om hun sammenlignet ozzy med mannen sin?
Hadde idag en fin tur gjennom skogen langs sjøen inn til butikken med min venn.
Deilig å kjenne frisk nydusjet skog og ram sjølukt når jeg går der og ser så fint alt er nå når det er blitt grønt og fint.
Ozzyen har kløvsekk - og bærer så fint varene på ryggen hjem igjen.
Belønningen er 1 stk varm fiskekake og en flaske imsdal vann som inntaes når han har vært flink og sittet fint utenfor butikken.
Kjusa meg som har hund - ville ikke byttet deg ut mot noen C",)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et spor.