mandag 1. august 2011

"Stæsj" i plommetreet...


Plommetreet i hagen har selskap av en clematis som siste årene virkelig har skutt fart - og snor seg rundt grenene på treet. Nå er den i full blomst (husker ikke navnet på denne) og er et vakkert skue der den matcher plommene som er begynt å modnes.

Ganske dekorativt å bruke clematis sammen med Tuja eller andre vintergrønne trær og busker uten blomster eller bær også. Pynter opp en ellers litt kjedelig "grønn sak"

Årets nykommer i hagen er Mr President som forhåpentligvis skal fylle veggen de står mot med svære blålilla blomster to ganger for sesongen.

Ha ei fortreffelig uke!!

...og ikke glem å fortell dine kjære du er gla i de....

Klem
Bent'n

4 kommentarer:

  1. Så nydelig !
    Mr. President skulle jeg gjerne hatt. Liker at det blomstrer masse ;)
    Ha en god uke , du også.
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  2. Jeg har faktisk ikke en clematis, men det burde jeg tenke på, for den ser så flott ut..og mange er vel hardføre også.
    Nyt starten på august, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Den var utrolig fin! Er blitt så glad i rosa blomster,, og klematis :)

    Deilig tid ja, for å pusle og kose seg ute.
    Klem :)

    SvarSlett
  4. det plantet jeg rundt epletreet i høst...har ikke skutt ordentlig farte enda, eller det vet jeg jo ikke, er ikke hjemme om dagen.:-) så spennede å komme hjem å sjekke ut hagen..den lever litt sitt eget liv bortsett fra gressklipping og litt vanning av gode hjelpere.:-)

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.