lørdag 28. januar 2012

Om det var de siste eksemplarene igjen i hele verden...

" I love to fart" og "farting is just my way of saying I love you"

.....hadde jeg nok neppe iført meg en av disse mega trusene på bildet, men angrer litt på at jeg ikke tok med meg en eller to hjem igjen for å bruke de til en morsom tilleggsgave eller noe sånt.
Sitter og kikker litt på bilder som er tatt siste årene.
(fordi jeg leter etter ett spesielt...som jeg ikke finner igjen - sukk)
Iallefall så dukker det opp bilder som jeg nesten ikke kan huske å ha tatt en gang, og deriblant dette. Det er fra en av strandbutikkene i Fort Lauderdale, Florida for et par år siden.
SE den sizen!! Er vel det en kan kalle en solid turn off C",) - men morsomt var det.

Ha en superflott helg
alle og einkvar!

klem Bent'n

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et spor.