mandag 2. september 2013

Middagstilbehør på en...mandag

......eller hvilken som helst dag.


Potet, rødløk, gulrot, paprika, squash,


Så raskt og enkelt


.....og 
gjort på
under
10
minutter


Disse potet og grønnsakspakkene er en "vinner" her i huset,
og jeg kan nesten servere de til hva det skal være C",)

I dag ble det som følge til laksefileet.


Skrell poteter (for eksempel 2 pr person) og skjær dem i tynne skiver
kutt grønnsaker (de du måtte ha i skapet)
i den fasong du måtte ønske

Legg alt på et bakepapir
Dryss krydder eller urter over
(jeg har i dag hatt salt, pepper, chilli, hvitløk og persille)
liten smørklatt, litt olje

samle papiret rundt (som en snippesekk)
og rett  ovnen
200' ca 30-40 min

Server enten pakken som den er
eller legg innholdet over på en
tallerken.



Ha
en
fantastisk
uke


Bente




 

5 kommentarer:

  1. TAKK FOR TIPSET
    SØTE BENTE
    SER VELDIG GODT UT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Åhhh, det høres veldig godt ut=) Denne må jeg gjemme på å prøve en dag=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Jeg elsker sånne grønnsakspakker! ELSK ELSK!

    Ønsker deg en nydelig tirsdag. Her skinner sola og jeg har ett spennende kundemøte ikveld :) Min andre kunde i min veldig nye Fabelaktig-portefølje *iiik*

    klemklem

    SvarSlett
  4. Fine middagspise.
    Jeg elsker grønnsaker også ... veldig.
    Uhhh regn til oss - jeg mener det kommer noen dager sommer tilbake nest dager.
    Ha en fine uke. Hilsen fra Viola.

    SvarSlett
  5. Ser utrolig godt ut! Bra med litt "grönnsaks-inspirasjon", det behövde jeg!

    Ha en fin onsdag!!!

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.