tirsdag 11. februar 2014

Effektiv muskelterapi - nesten gratis



Har du også hatt for "korte" armer til å nå bak der muskelknuten sitter?
Ingen er i nærheten... som bare kunne trykket litt på punktet som gjorde vondt?
Kanskje du ikke har tatt deg tid og/eller anledning å oppsøke terapeuter av forskjellige slag?

Forleden dag var en sånn dag for meg - og mens jeg lå der og lurte på en løsning, kom jeg på hva jeg kunne gjøre.

Nede i en skuff visste jeg hjelpen lå klar.....

Jepp, der lå den - en liten sprettball.
 
Fremgangsmåten er enkel, og du kan klare det helt selv uten hjelp fra noen. Og - det funker!
Finn en vegg du kan stå med ryggen mot, slipp sprettballen rolig ned mellom ryggen og veggen og rull den til stedet som gjør vondt. Enten hold på punket, eller rolige bevegelser til det slipper.
 
Tar liten og ingen plass, koster under 10 kr og det eneste du trenger i tillegg er en glatt vegg.
 
Håper du også kan gjøre nytte av trikset C",)
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en
 
flott
 
uke
 
<3 font="">
 
Bent'n

 




2 kommentarer:

Veldig koselig om du legger igjen et spor.