søndag 17. juli 2011

Deilige laate dager

ved sjøen i hardanger...

Noen ganger er det så godt og etterlengtet å rømme hjemmefra og bare deige seg ved sjøen i sol og sene milde sommerkvelder med familien.


Gullejent'n og en venninne badet i den "kokvarme" sjøen halve dagen, og kledde seg i fleece og tepper resten
 - Madammen...holdt seg trygt på land og følte absolutt ikke trangen til engang å teste.

"Kongen på haugen" holder plassen fri for ...egentlig ingen.
Her er det fri passasje for alle mot litt brel.


En skjønn liten eldre fransk lady var heeeelt facinert av clematis'en som vokser opp langs terassen vår, og pratet i vei som om hun var helt overbevist om at min desperate trekking på skuldre og gestikulering med armene var tegn på at jeg skjønte hva hun sa og ikke det motsatte.
Iallefall fikk hun en blomst av meg som hun plasserte i håret sitt - og resolutt plukket og gav hun meg en tilbake og sa vi var "mrs camping today"
Helt greitt for meg C",)

Tidlig retur idag - siden regnet meldte sin ankomst, og luskeludvigen skulle sørge for at vi ikke glemte å ta han med oss i farten.


Ha ei flott ny uke alle og enhver!




5 kommentarer:

  1. Herlig innlegg- ser ut som dere koser dere! ღ
    Nyydelige bilder!!

    Hihi, jeg ønsket meg også veldig sånn postkasse som barn, og bestemte meg for at sånn skulle jeg ha "når jeg ble stor" ;)
    Har enda til gode å finne en slik en ;)

    Ser du er fra Radøy? :-))
    Broren til min bedre halvdel har bodd der noen år, men har flyttet tilbake igjen til Masfjorden der mannen min er fra :-))

    Nyt sommeren!

    God klem

    SvarSlett
  2. Klematisen din var frodig og fin...klipper du den ned hvert år?

    SvarSlett
  3. Herlig sommer innlegg !
    Sommer'n, beste tiden av året syns jeg.

    Den clematisen din var bare herlig !!!
    Ikke rart den franske damen gikk litt av skaftet...hehe

    SvarSlett
  4. Høres ut som deilige sommerdager - akkurat som de skal være :)

    Bare innom for å ønske god sommer!

    PC-crash og bare tyvlåner PC et øyeblikk her :)

    Sommerklem fra Tove

    SvarSlett
  5. NYYYT, så rett du gjør, Bente :O)
    Dette ser herlig ut!
    Ha ei flott helg.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.