fredag 9. august 2013

Sommertid....

Hva er klokken??

 
 
 
 
 
Noe av det beste med sommer/ferie, er å slå av vekkerklokker,
legge bort armbåndsuret (om man lenger gidder bruke det i hele tatt)
og aller helst "glemme" mobiltlf titt og ofte.
 
Å leve litt tidløst er deilig, og kanskje litt nødvendig av og til.
 
Å leve uten å måtte rekke noe
er .....fabelaktig.
 
Gi litt blaffen - og bare være
 
akkurat her
akkurat nå
 
 
Hva var klokken sa du?
 
"It's NOW"
 
 
 
 
Ha
ei
strålande
dag
 
Klem
 
Bente
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9opåø,


1 kommentar:

  1. stikker bare innom her for å takke deg for fine ord inne hos meg.
    jeg har helt detti av lasset på kommentering, det hopet seg opp så mye her rett før sommeren. Så jeg tok like godt sommerferie jeg *ler*

    Men nå er jeg tilbake og håper på å komme tilbake i bloggmodus for fullt.

    Håper resten av sommeren har vært fin og at dere er fulladet for høsten.

    Ønsker deg en nydelig søndagskveld.
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.