mandag 21. juni 2010

Bestekompisen og "nevøen" til Ozzy er tommy
En helt spesiell og flott Boxer på litt over 2 år.
Min aller første hund fikk jeg da jeg var 8 år,
det var en boxer som het Kimmen. Meeeeget
spesiell og sær sådan - men så snill og go.
Tommy minner litt om han - litt vimsete og glad,
en smule sta og hører det han vil høre, og ser ut
som en hoppetusse når han løper over eng og mark
Blir aldri trøtt av å løpe og leke disse to her, men heldigvis er de stille som mus inne i hus - og merker sjelden at de er der en gang. Når Tommy'en drar hjem igjen...får endelig Ozzyen ha maten sin i fred. Han trenger absolutt ikke spise når han får den servert, men akkurat når det passer han. Deriomot er Tommy rene støvsugeren når det kommer til mat. Sikker på at forkulene kommer "heile ut att"

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Ser du har lagt deg til som følger på bloggen min..KOSELIG! Ikke lenge siden jeg selv begynte med dette, og du verden så artig!
    Har lært masse, og får hjelp av bloggvenner når det er noe man ikke får til!
    Legger meg til så jeg kan følge deg videre.

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  2. Hei du:)) Så at du følger bloggen min, artig. Flotte hunder er det å se her også:) Ozzy er en vakker hund men det var jaggu kompisen også, hehe:) Major har hatt en kjedelig kveld etter tur i dag. Vi har malt og han lå i bilburet. Båndhund er ha neppe. Med mindre sola skinner og livet kan nytes....men sola ser vi sjelden.
    Iallefall føles det slik nå:)
    Ha fine dager, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig Ozzy er, en flott turkompis du har der :)
    Kompisen hans er en flott Boxer.
    Nyt dagene :)
    Klem

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.