onsdag 8. desember 2010

I denne "søte" førjulstid er det viktig..

Posted by Picasa
....å spare på kreftene så de varer til over jul også C",)

Bildet viser "cappynissen" vår, og han er heeelt spesiell. Stakkaren sliter nok med mer enn 1 prolaps i rygg og nakke - og må ha jernkorsett for å holde seg oppreist gjennom jula.
Han kom til oss for seks syv år siden ca, og har vel vært ved "dårlig helse" hele tiden. Han har sin faste plass ved inngangsdøren, og julegjestene våre får seg alltid en god latter når de ser han.
"Han står og skinner for seg selv, og oss som er tilstede".....
.....minner han oss om - at julen bør nytes ikke stresses igjennom.

Resultatet av stress i julen - burde tale for seg selv

4 kommentarer:

  1. Haha,, hærlig cappynisse :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Synes nissen var herlig jeg... de skal jo ha litt personlighet :)
    Og herlig voffs du har :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  3. Ha,ha, en artig kar det der! Vi har vel alle vår personligheter av noen nisser som vi er glade i og som vi tar frem hvert år uansett hvor rare, stygge, søte eller sjarmerende de er. Jeg har også en og han kommer snart på bloggen min:)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Hihihihii....fiiine nissen=)! Han ser litt sliten ut;)! Artige bilder av hundene og den stooore julekulen! Godt det ikke bare er jeg som sliter med hunde fotograferingen;). Kanskje jeg skal ønske meg en super rask linse til jul;)!!!

    Nyt førjulsdagene=)!
    Klemmer!

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.