søndag 30. januar 2011

e no vel helt unødvendig…

imagesCA3IVRNI
“e no vel egentlig helt unødvendig tenker eg, å ta en ny synstest – igjen…e jo baaare tre år siden sist.”
Prøver meg som best eg kan på å smite meg unna.
Men, det er i en sådan stund en skulle ønske at sine søte “små” engler – kunne vært lojal mot sin mor og med på leken!! men akk…
“Men mamma – hvorfor sitter du sånnn da (og viser) når du sitter og kjører bil, eller sånn (og viser enda mer) når du snakker med noen som står for nær deg”…og hun fortsatte til optikeren var helt overbevist om hvor totalt uansvarlig  det var å ikke ta ny synstest.
Jaja – så blir det slik da.
Og brillene, de får du jo to for en….og det er jo ikke så værst -   men, så må du i tillegg selvsagt ha ripefritt og refleksdempende glass i begge parene og vips – så har det jammen blitt til en sum som er lik minst to tre antrekk, som anses av undertegnede som mye mer påtrengende viktig for øyeblikket!


Mandag – og vi får gjøre vårt aller beste for å gjøre den til akkurat slik vi ønsker den skal ha vært når vi til kvelden ser tilbake!

klem Bente




5 kommentarer:

  1. hehe..nytter ikke å snike seg unna :-) ikke det morsomste å bruke penger på, men om man ser verden med nye øyne, er det vel verdt det på sikt.:-)))))

    oliventreet mitt har blitt utvist..ut i kulda..det var ferdig..ikke noe håp.:-) Og takk...jeg er opptatt av hagen og jobber fortsatt med å annlegge den. Det var en byggetomt fult av skrot og rot og leirejord før vi satte i gang...Har hatt noen runder å overtale mannen, du vet menn, de vil gjerne har stor gressplen...stor og grønnere en naboen sin.:-) hehe...Så når jeg skulle begynne å plante buskevekster midt på plen..ja så fikk jeg noen rare blikk..men med kvinnelisten i bruk..så har han gravd de ned.:-) og er nå fornøyd med resultatet.:-)

    en fin uke til deg.:-)

    klem

    SvarSlett
  2. Ja briller et ufattelig dyrt og jeg tror at optikere må tjene grovt med penger på forfengelige oss. Jeg er sikker på at de bestiller glassene i Kina eller noe sånnt for en slikk og ingenting og selger det videre rådyrt. Akkurat som tannleger som bestiller tannproteser i utlandet og selger det kjempedyrt til oss. Jeg vet ikke om det er slik, men det blei meg fortalt ved en anledning.

    SvarSlett
  3. Ja, ja, må man så må man. Men det der 2for1, e no litt lureri, og helt klart, et par nye antrekk er heller å foretrekke:)
    Ny uke,nye muligheter:D

    SvarSlett
  4. Er sååå glad jeg ikke trenger briller... men må man så må man, lykke til;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  5. Vet akkurat hva du snakker om. Jeg tok en dyr og aldri så lite spennende avgjørelse sist jeg skulle kjøpe briller......og endet opp med laseroperasjon;o) Angrer ikke, selv om det svir litt i lommeboken noen måneder. Pengene gikk med til briller og linser også. Veldig deilig med godt syn til alle tider!
    Ønsker deg en flott kveld.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.