onsdag 16. mars 2011

drømmer...

Leste et innlegg om drømmene våre som ikke blir realisert og at livet ofte tar en helt annen retning enn hva vi drømmer om...
og etter å ha nikket og kjent meg igjen i hva hun skriver
- fortsetter jeg å drømme litt til om noen av drømmene jeg har hatt for livet mitt - og ber fornuften i meg skynde seg å ta plass i diskusjonen for å ikke bli helt overmannet...


Walt Disney sa
"if you can dream it, you can do it"
....og ingen kan vel si at ikke han etterlevde sine egne ord?
Jeg har valgt å tro at uansett hvilke valg vi tar i livet, velger vi det som på det gitte tidspunktet er det "rette" for oss der og da utifra mulighetene og ressursene vi har tilgjengelig  - og ikke skal bruke mye tid på angre eller bli skuffet over hva vi har gjort. Og når er det egentlig forsent?..

I drømmene våre er vi forfatter, produsent, regissør og skuespiller, og kan legge til og trekke fra helt til vi er fornøyd med bildet(drømmen)
Hva vil skje når vi tar disse rollene i det virkelige liv?

"shoot for the moon - even if you miss,
you will land among the stars"

Ha en superfin dag!
Klem Bente






1 kommentar:

  1. Herlige ord fra deg Bente :)Ja hvorfor skal vi ikke etterleve våre drømmer? Tror det er det vi blir lykkelig av :)
    Ha en fin drømmedag
    Trude :)

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.