fredag 24. juni 2011

Om jeg skulle tutle meg bort....




...kan jeg kanskje stole litt på at jeg blir funnet av Ozzy'en?


Iallefall er "søk" det aller gøyeste han vet. Og vi gjemmer alt fra godis'er, baller og pinner, barn (som selv ønsker å være med på leken selvsagt) og som her favorittleken hans - et sendebrett gjemt av minstejenten min på motsatt side av grustaket vi står nedenfor. Han må sitte pent og gi god øyekontakt før han får signalet "søk" - og da suser han avsted.



Ellers...prøver vi å få ferten av sommerværet som uteblir..
Iskald høstvind og regn i Bergen idag.
Men...imorgen, da blir det bra da - sant!!


Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Artig til hundene dette:)
    Håper både du og jeg får sol i helga, klemmings;)

    SvarSlett
  2. Ja det er godt vi alltid er optimistiske med hensyn til været...
    Kanskje senere i dag...kommer solen :-)
    Ønsker deg en riktig fin helg!

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.