fredag 9. mars 2012

...sky is the limit


Bildet er fra Norhordlandsbroen og et av mine favorittmotiv som jeg har knipset.
jeg finner mye symbolikk i bildet - og som coach, er jeg opptatt av personlig vekst,
 "Sky is the limit", og "det er alltid noe å strekke seg etter"....
Synes det er moro å dele mine personlige blinkskudd med andre - og deler dette bildet med temaet "himmelsk" hos petunia. Utrolig masse flotte bilder allerede.

Håper på ferdig bunad til minstejenten i løpet av helgen
så....kryss fingre for meg.  Da kan jeg endelig begynne på
detaljene rundt selskapet. Weee gleder meg


Ha en himmelsk fredagskveld!

Klem Bente

21 kommentarer:

  1. Noen ganger overfører vi blidene og sier yesss!!
    Detter er nok et av dem!
    Flott!
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Marianne, og heldigvis for at noen av de tusener bildene jeg tar i løpet av et år blir bra.
      Ha en superflott helg.
      Bente

      Slett
  2. Jeg mener selvfølgelig *bildene

    SvarSlett
  3. Himmelsk nydelig bilde du har knipset!
    Bunadprosjekt ja, jeg skulle sydd capet til min, men får utsette det nå som jeg står midt oppi et maleprosjekt -igjen.
    Ei finfin helg til deg fra meg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt du likte bildet. Du er jo selv en så dyktig fotograf og tar så flotte bilder. Alltid prosjekter her også... så blir det valgets kval om hva som er "viktigst" eller kortest deadline på som vinner oppmerksomheten.
      Lykke til med Capet og maleprosjektet.
      Bente

      Slett
  4. Kjempefint himmelsk bilde! Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, ditt bilde setter igang lengsel etter sol og varme...og laaange hvite strender.
      Ha ein strålande helg
      Bente

      Slett
  5. Oi, det det var et stilig bilde, liker det kjempegodt! Legger meg til som følger hos deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig du vil følge meg - bildet er for meg spesielt.
      Ha en superflott weekend.
      Bente

      Slett
  6. Svar
    1. Tusen takk Sigrid.
      Så søtt profilbilde, er det deg selv?
      Bente

      Slett
  7. Fint himmelsk billede.. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, noen ganger klaffer motiv og fotograf C",)
      Ha en flott helg.
      Bente

      Slett
  8. Flot himmelsk bidrag! Varm forårshilsen fra Aalborg :) ps. Din header er utrolig smuk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å få hilsen "helt" fra Aalborg, og veldig kjekt at du liker header. Er våren kommet langt i Aalborg? Jeg har akkurat hatt en liten spasertur i hagen og jubler over å se etterlengtede spirer fra vårblomstene.
      Superflott helg til deg.
      Bente

      Slett
  9. Herlige linjer og fine kontraster :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Bjørn-Erik, klassisk og stramt motiv - denne gangen.
      Ha en superfin helg
      Bente

      Slett
  10. Tusen takk Laila-Karin, og bildet av orkidene dine er flotte og kommentaren er morsom.
    Ha en superfin lørdag
    Bente

    SvarSlett
  11. Nydelig bidrag :)

    Ønsker deg en fortryllende lørdagskveld.Her skal jeg finne fram malerkosten igjen, hjemmet skal bli hvitt, hvitt, hvitt :)

    klemklem

    SvarSlett
  12. et herlig bilde og enda herligere mål : )

    ha en fin søndag!

    SvarSlett
  13. flott bilde..))

    usj..kjedelig med ubudne campinggjester som har party....
    har de spist opp mye ?

    vi hadde i høst...men så så vi ikke mer til de...i helgen dro jeg frem hageesken min som lå under en av sengene, der lå det en poste med blomsternæring i en eske..og der hadde de kost seg...og bortsett fra litt lort i lysfatet har vi ikke sett spor av de...

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.