søndag 3. mars 2013

blogganbefaling

Blir fullstendig bedåret



.....og smiler og ler hver gang jeg besøker Loui'en.

En blogg helt fri for mote, interiør, skryt og musthave's. 


Ikke misforstå - det er en herlig verden  av mangfold å drømme seg bort i her i blogglandia, og jeg digger all inspirasjon, ideer og oppskrifter man finner her - men noen ganger.....
kan det bli litt vel "oppstilt" for min smak.

Så en reportasje med en blogger som hadde fått så mye positiv oppmerksomhet etter å ha gått ut med å presentere "verden" sin slik som den egentlig ER, uten filter og styling.
Så befriende, og "trøstende" - iallefall for meg som slettes ikke verken streber etter, eller har et hjem "te pønt".... som vi sier.

Om en ikke har tatt et bevisst valg om å ikke løpe etter det "perfekte"
 
- kan det skape litt frustrasjon om en får følelsen av å ikke strekke til?
 
ikke vet jeg....
 
 
 
 

Vil dele linken til Louie med

dere, en litt annerledes blogg

og håper dere får en

fin fin dag.

 

Bente

 
 
 
 
 



 



4 kommentarer:

  1. Hei, Bente! Takk for koselig hilsen;o) Spennende det du sier her. Tror vi av og til blir så forblindet av at bildene bare danser inn på netthinna, at vi blir litt avhengige av den typen stimuli. Jeg gelder meg til å gå innom bloggen du anbefaler;o))!
    Ha ei flott uke!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Louie er en artig kar, ser det ut til. Ekstra morsomt å lese den bloggen når man har hund selv. Egentlig hadde jeg tenkt å lage en egen blogg for Bamse da vi fikk ham i fjor sommer, men det ble litt for mye... Han får ha en stor del av min blogg i stedet! :)

    SvarSlett
  3. Hei du søte,
    først og fremst må jeg takke for alle fine ord du legger igjen hos meg.
    Jeg har ikke så mye fritid for hånden om dagen, så jeg får ikke besøkt deg like ofte som jeg ønsker, men vit at jeg setter pris på dine besøk inne hos meg.

    Skal sjekke ut anbefalingen din :)

    Ikveld skal jeg bake 100 cupcakes til Kiwi, både spent og litt nervøs. Skummelt med sånne proffe kunder, men jeg skal nok få det til *blunke*

    Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett
  4. Hei venn, tusen takk for kommentar. Det var en forferdelig begravelse i går, det er jo alle begravelser..men det er inderlig vondt å se ungdommer i sorg, og å se ungdommer bære sin kamerat til graven. Heldigvis er jeg velsignet med mitt barn og mine tantebarn, det er ingen som er på skråplanet, og det takker jeg ofte for. Jeg er velsignet i så måte.
    STOR klem.
    Ps. enig med deg i middagsinnlegget, min sønn har fått litt Helstrøm-fakter, og eksprimenterer og komponerer sine egne retter..får heller se igjennom fingrene med at kjøkkenet flyter....

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.