lørdag 2. oktober 2010

Nærmer seg finpussen..og pøntingen


Dette var begynnelsen...og jeg må si jeg hulket og mulket litt når ene etter andre planten jeg har fostret frem fra en ussel liten avlegger til en stor (altfor stor) busk  forsvant opp av jorden av en "nådeløs" gravemaskin.

Men så ble husbonden tatt litt til nåde igjen, for husfruen begynner å kunne se for seg at det tar form til noe bedre...

...og gjorde stas på sin mann med en meget tidlig førinnvielsesfest med kokk og delig grillmat med sprudlene champagne og jordbær som solid tilbehør.

Nå er det ikke mye som gjenstår, siste rest med takstein og så skal nisjene fylles med sotet glassbyggerstein

...og skifer på gulvet (når vi vinner i lotto) og endelig snart få kunne få flytte planter tilbake til bedene sine.
(blir vel nokken nye og tenker eg...hihi)
 C",)
men det blir jo bare gøyt.

Så nok en gang gir husfruen sin husbondehandymann
en go suss og klem for han e så snill!


Klem og go helg til alle andre også!

7 kommentarer:

  1. Hei, Bente
    Oj, så fint dere får det - fikk nesten litt sydlandsk stemning av å se på den muren dere har satt opp. Joda, det er godt med disse Handymennene, for da får en ting som ikke alle andre har. Lykke til videre med prosjektet deres og ha en fortreffelig helg. Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Fikk assosiasjoner til Spania jeg nå,sååå fint det blir. :)Klem.

    SvarSlett
  3. Wow for en flott murvegg du har fått en slik kunne jeg tenkt meg også ;)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  4. Oi....så stilig dette blir da:)) Knallfint jo!! Handymann er kjekt å ha:)
    Ha en riktig flott søndag. Hos meg er det stiv kuling....
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Wow,dette blir stilig!
    Tenker handymannen var fornøyd med oppvartingen :)

    Kos dere og nyt resten av helgen :)
    Klemmer

    SvarSlett
  6. For en fantastisk blogg du har:) Skikkelig morsomt å lese!! Mange fine bilder:) Det du viser i dette innlegget blir jo kjempefint:)

    Vi la oss til som følger vi! Går det greit?:) Vi blir alltid veldig glad for nye følgere, så håper du føler det samme!

    Klem:)

    SvarSlett
  7. Hei Bente :o)
    For en herlig hage du vil få her, drømmer om syden når jeg ser dette selv om jeg holder på å regne bort oppe i Tromsø.
    Tusen hjertelig takk for trivelig kommentar i bloggen min, du er hjertelig velkommen hos meg! Og jeg tar imot invitasjonen din, legger meg gjerne som følger her så jeg kan besøke deg iblant:)
    Gøy at vi kan flire litt av vårt hverdagsliv og alle tullete ting vi finner på underveis!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.