torsdag 14. oktober 2010

"slumreteppe"

...te Ozzyen





Bestekompisen min liker å være nær meg, og har sin faste plass ved siden av go stolen om kvelden. Noen ganger må han luske seg ut i gangen - når varmekablene står på og han blir for varm. Der er det kaldt og godt og han har en svær sakkomadrass som jeg laget til han tidligere i år. Den danderer han til ved å trakke kulene litt ekstra opp til ene siden, og dermed får han hodepute. Morsomt å se.....for hver kveld rer jeg opp til han med å riste den til den er ryddig og rett, for så å finne han med en skikkelig pute under hodet om morgenen.
Så - et nytt slumreteppe måtte han få så han ligger mykt og godt. Det ble denne gangen laget av sort bredstripet fløyel, vattert og kantet med sort og hvitt skråbånd med poponger i hjørnene..













Han blir aldri overbegeistret over nye tepper....liker best de "innlagte" med sine egne "spor", men etter litt lirk og lur - er det nå akseptert og godt på vei til å bli full av minner fra dagene som har vært.

Go kveld til alle og enhver!

klem Bente






































3 kommentarer:

  1. Kjempeflott slumreteppe og nydelig hund.
    Kanskje noe jeg burde lage til vår hund...

    Ha ei trivelig helg!

    SvarSlett
  2. Så flink du er, Bente. Ozzy ser så snill ut, der han ligger. Ønsker deg og Ozzy en god helg. Klem fra meg på Ra´øyne.

    SvarSlett
  3. For en nydelig hund. Og ett flott slumreteppe :-)

    Shila drar ut alle teppene hun..men når vi er hos min mor....da går hun rett på stuen og legger seg på det kostbare gulvteppe hennes...rare hunder:-)

    ønsker deg en flott hegl

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et spor.